Operační Systém: Microsoft Windows XP (SP2 a 3) / Windows Vista / Windows 7 Procesor: Pentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core) nebo vyšší RAM: 1.5 GB Video Card: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro nebo vyšší HDD: 8 GB Zvuková karta: kompatibilní s DirectX 9.0c
Mafia 2Popis
Cena i lokalizace hry není oficiálně potvrzena a může se ještě změnit.
Předpokládané datum vydání:
27. srpna 2010
Narozdíl od prvního dílu Mafia se posouváme o několik let dopředu a Tom Angelo je nyní minulostí. Je zima roku 1944, to znamená, že ještě stále světem zmítá druhá světová válka. Hlavní postava hry Vito Scaletta se vrací z válečné Evropy do rodné Ameriky. Je s velkým podivem, že ho válka ušetřila a Vito je nezraněn. S pocitem blaha vystupuje na vlakovém nádraží v Empire Bay. Teď už to horší nebude! Bohužel to člověk nemůže nikdy vědět a ani by hra nedostála svému názvu, kdyby šlo o idylickou baladu. Jeho idylka je narušena poté, co ho někdo uděří do zad. Když se otočí, zjistí že za ním nestojí nikdo jiný, než jeho dlouholetý přítel Joe Barbara. Poté co ho Joe dovede ke svému luxusnímu autu, je Vitovi jasné, že to nebyla pouze náhoda. Vzhledem k tomu, že Vito momentálně není zrovna při penězích, neváhá a přijímá Joeyovu nabídku k "nějaké práci". Tím je samozřejmě myšlena kariéra zločince. Vito s Joeyem se postupně, přes malé loupěže až po velké akce, dostávají na vyšší pozice mafiánské rodiny. Mafia 2 začíná!
Stejně jako první díl, tak i Mafii 2 má na svědomí Dan Vávra, který opět zkompletoval ohromný scénář, který by měl být temnější, drsnější a dospělejší. Dočkáme se různých přestřelek, únosů, vražd, korupce a vydírání. Vše se bude točit převážně kolem Vita a Joea. V Mafii 2 bude příběh rozdělen na tři hlavní dějství. Ikdyž to nebylo potvrzeno, podle jistých náznaků, by se měla v druhém díle objevit některá z postav toho prvního. Kdo to však bude, zatím není jasné.
Empire Bay je podobně jako City of Lost Heaven, město kypící životem. Každý občan má svou danou činnost a té se drží. Nebude tedy nic zvláštního, pokud uvidíte muže, který kouří opřený o lampu, ženu sedící na lavičce, páry na procházce, a tak dále. Vozový park v Mafia 2 bude zcela novou výzvou, jelikož časový posun přináší zcela nové a výkonější vozy. Empire Bay by také rozlohou mělo předčit původní město. Díky novému enginu, vše vypadá ještě realističtěji, než u konkurenčních titulů. Navíc nás po celou hru bude provázet atmosferický soundtrack. Mafia 2 má velké ambice na to, aby se pokusila sesadit legendární Mafia a zejména pohřbila tituly Godfather 2 a Grand Theft Auto 4.
HW a vyání Autor:Lukáš Voves Vloženo: 2.7.2010, 12:16
Vydání 27.8. 2010 (na stránkách je i počítadlo). Demo bude takže vyjde počítám začátkem srpna. Přesné HW nároky nezná ani 2K ale prý by to měl rozjet každý. Podle mě to s 2jádrem, 256-512grafikou a 2GB RAM rozjede každý na medium s 50 FPS (optimisticky). Jinak Oficiální stránka v CZ je [odkaz] , sou tam rozhovory s programátory, podrobnější info co a jak bude v Mafii 2 a další věci.
lidi vůbec tomu nerozumíte...neexistiuuje hra,kterou by moderní dvoujádrový procesor nezvládl.Nároky také nejsou o vizáži hry,tedy z té větší stránky ne.Jde především o !optimalizaci!.Upřímně pochybuju,že bude mafia ii náročnější,než CRYSIS,nebo GTA IV.Tvůrci dokázaly skvělou optimalizaci už u jedničky.Samozřejmě DABING je nejočekávanější,pokud hra nebude dabována česky tak si ji nekoupím.Pardon.Sice by i tak nepochybně byla skvělá a jedinečná hra,ale celou dobu by mne hryzalo vědomí poslechu nekvalitního anglického jazyka,namísto kvalitní vybroušené a nádherné češtiny.Jako jeden z mála jazyků má velmi přizpůsobivé obraty a spojení vyjadřující identitu libovolné komunity lidí...což v angličtině příliš nejde. př. Střelil jsem Mika do tváře! proti. Střelil sem ho do ksichtu! V ANGLIČTINĚ jde pouze i shoot him to a face! žádný specifický výraz zde není!(až na pár výjimek).......toto napsal průměrný hráč(V případě dobrého titulu závislák :-) ) a programátor
Kámo, to o tý angličtine máš špatně. Tvoje fráze I shoot him to a face je špatně celá.
1. Pokud chceš říct, STŘELIL, tak tam musí být MINULÝ ČAS, jelikož ,,shoot" je nepravidelné sloveso, musíš to změnit na ,,shot".
2. Neříká se ,,to a face", ale ,,in the face".
3. Tvá věta (Střelil jsem Mikea do tváře) by vypadala - I shot Mike in the face
4. NAUČ se anglicky a pak se k ní vyjadřuj
V anglické verzi zase bude slyšet ten správnej italskej přízvuk a vlastně všechny gangy co ve hře jsou, mají jinej styl vyjadřování a výslovností.
Vem si třeba takovou černošskou čtvrť, nebo čínskou, co ve hře budou. S českým dabingem většinou všechno zní stejně.
Navíc v anglické verzi bude i tak dost peprnejch a ne zrovna známejch výrazů a nadávek. Myslím, že Jack Scallici, který má na starost amerikanizaci dvojky Mafie, uváděl jako příklad slovo dickcheese.
A především, anglická verze je a byla číslo jedna. Hlasově mi zní zatím nejlíp.
Ja se nebojim jestli to rozjedu...spis by me zajimalo na jake detajly a rozliseni :D muj stroj: AMD x4 620 pretaktovany na 4x3,2GHz,RAM 2GB, MSI Geforce N9500GT 512 MB v grafice bude problem....JO a pochybuju ze mafia 2 bude chtit procesor jen 2 jadrovy....minimalne to typuju na 3x a vice...ramky bych rekl ze 2 gb je minimum a grafika to na 1000000% nebude minimalne 6600 geforce.....to by tvurci teto hry nedelali tkhle dlouho upravy.. :) takze nepocitejte ze naroky budou prijatelne.....jenom GTA jak je narocky a mafia 2 vypada jeste lepe bych rekl :)
Dobrý den nevíte někdo jestli jsou tam ti policajti jak v jedničce že šli jenom po mě a po nikom jiném doufam ze to bude jak v GTA ze jsou po všech a né jen po mě
Mam tu jednu informaci! Český Dabing už je téměř hotový
Ano, je to tak. Včera se nám z našich důvěryhodných zdrojů podařilo zjistit, že český dabing Mafie 2 společně s lokalizací už je téměř hotový a Cenega Czech už pouze dolaďuje poslední detaily. Produktový manažer Chalid Himmat, pohybující se přímo v Ceneze, dále oznámil:
“Ohledně lokalizace chystáme podrobnější oznámení, ale bohužel to ještě nemáme v tuto chvíli uzavřené, čekáme na potvrzení jistých faktů, které doufám fanoušky velmi potěší!”
Cau, takze jsem nasel nejake neoficialni pozadavky, ale myslim ze budou bud stejne ci podobne
Neoficiální HW nároky:
Operační systém: Windows Vista - SP1 / Windows XP - SP3 / Windows 7
Procesor: AMD Athlon X2 64 2.2 Ghz, či dvoujádrový Intel
Operační paměť: 1.0 GB - 2.0GB
Místo na disku: 5 - 10Gb (vzhledem k tomu, že hra vyjde na 1 DVD, tak nemusíme očekávat větší)
Grafická karta: nVidia 7900 256 MB, či adekvátní ATI
Tyto nároky berte s rezervou a není zaručeno, že s touto výbavou hru plnohodnotně spustíte
Kdyztak link : [odkaz]
jsou to pravdu spravne hw pozadavky?...jen 1 gb ram..dvoujadro 1.7 a geforce6600 ??
Mam 1gb ram, amd 300+ a nvidii9500gt...tak aby sem vedel jen na cem sem :-)
Prosím vás,kdypa to už vyjde ?
Pořád to odkládají.. už to mělo být venku a pak znovu na Květen to odložili myslím.. a teď tady nikdo psal Červen 2012...
moje pc ??? Autor: horys Vloženo: 21.3.2010, 21:40
cus lidi pojede mi ten muj křáp kdyš mám CPU2.80GHz,27.9GHz,1,00GB RAM ja se vtom moc nevyznám takze nevim jestli to tam mam dobre :D dikec za odpoved akdystak mi reknete pls kde to mam najit !!
CUS
lidicky nechapu proc sme pisete svoje poctace a hlavne ty komentar ja to rozjedu atd ,,jde videt ze 70 procent z vas takovej pocitac ani nema co sem pisete,protoze se kolikrat ptate upne dementne de videt ze ste ubohy ani takovej pocitac nemate a hlavne uz to je trapni rozjedu to rozjeduto bude to uplne normalni hra takze nevim co furt zkousite jen se predhanite jakej poctac napdane nekoho aby byl lepsi jen nez ten jeho,a jak rikam mafia 2 bude hra jako treba dirt 2 nebo batllefielde 2 crysis 2 atd takze upne normalni hra ktera se uplne v klidu da na sestave za 10 tisic,,a prosim uz sem nepiste ty sestavy za 50 tisic,az je budete mit tak to jsem piste,ubozaci
Za prvé se nauč prosím češtinu, a pak jsem piš! A že píšeš,že nemám tuto sestavu tak se pleteš hochu, a navíc mě to nestálo 50tisíc,ale o 25tisíc méně.Tak tu nepiš takové nesmysly.Díky
HW pojede mi to ? Autor:Jan Janeczko Vloženo: 2.3.2010, 9:21
myslíte že mi to půjde na Intel Core 2 Duo 2,2GHz(přetaktované na 2,53GHz) 2GB RAM 667MHz DDR2, Zotac Nvidia 9800GT 1GB DDR3, Win XP SP3 ??? nekde jsem dokonce četl že to bez directx10 nepůjde, myslíte že je to pravda?(osobne tomu moc neverim, psali to na nejakem foru), rozhodne se mi kvuli tomu nechce kupovat win vista nebo 7.
a jeste bych se vas chtel zeptat jestli by mi to šlo na notebooku: Intel Core 2 Duo T5900 2,2GHz, 4GB RAM DDR2, Nvidia GT 220M 1GB, Win 7
RE: HW pojede mi to ? Autor:Kodl Vloženo: 14.3.2010, 10:12
Na počítači to to pojede, ale né tak jako třeba na čtyřjádru :o). A na NB ti to asi nepojede tak na minimalní požadavky ano :( , a na PC tak Medium-High ;)
Cau hele lidi chtel jsem se zeptat jestli by mi Mafia 2 šla hrát na plný detaily? mám 4jadrovej procesor 2,8GHz,8GB Ram,1000Gb HD,NVIDIA GeForce GT230 s 1,5 GB grafika ?? dík za odpověd.
Bojte se Autor: Mafian_tomy Vloženo: 13.2.2010, 0:00
Já osobně se nebojím že by mi to nešlo...ale všichni se tu bojíte jestly vám to pujde ale spíš se máte bát toho jestly to vůbec vyjde protože to už neni normální to prodlužování aby to nedopadlo tak že by se zrušila výroba....
Čus chci se zeptat jestli mi to pude na mí sestavě ??? Intel celeron 3,06 Gh 1 Gb ram grafická karta : Radeon HD 3650 Hdd 80 gb sata a 160 gb Ide, windows home Sp 3 ?? pojede mi to aspon na nejnižší detajly ?? a Call of duty modern warfare 2 mi de na minimalni až střední detajly ?? tak pude mi to ????
no modern warfare 2 mi také jde na střední detaily. Ale pokud máš slabší procesor a dobrou grafickou kartu - jestli ty máš 1gb - tak v tom případě si zviš rozlišení např. na 1360x768 jako já a procesor to tak nebude zatěžovat..No můžeš jen doufat jaké to bude mít nároky na hw protže to není ještě jasné. ale určitě si kup nový procesor aspoň dual core.
Prosim vas slo by mi to na : procesor intel - 2,53 GHz ( jednojádrový ), grafika ATI Radeon HD 3450 ( 512 MB ), Ram 768 MB ( Budu kupovat 2 x 1GB Ram ). dik za odpoved.
Moje sestava -> PROCESOR : CPU INTEL Core i5-750 BOX (2.66GHz, LGA 1156 )
RAMKY : 2x2GB 4GB DDR3-1333MHz Kingston CL9 BOX kit
GRAFIKA : ATI Sapphire HD5850 1GB (256) aktiv 2xDVI HDMI
OS : Windows 7 Home Premium
Takze ja se vubec nebojim ze mi to nepude. Na full detaily to urcite rozjedu.
pude mi to pls odpovezte Autor:dominik Vloženo: 3.1.2010, 21:00
Čus chci se zeptat jestli mi to pude na mí sestavě ??? Intel celeron 3,06 Gh 1 Gb ram grafická karta : Radeon HD 3650 Hdd 80 gb sata a 160 gb Ide, windows home Sp 3 ?? pojede mi to aspon na nejnižší detajly ?? a Call of duty modern warfare 2 mi de na minimalni až střední detajly ?? tak pude mi to ????
HW Požadavky Autor:Jakub Miklas Vloženo: 3.1.2010, 18:40
Dobrý den Admine,bylo bymozne abych rozjel hru netehle požadavcích??:Grfická karta 1GB,Procesor 4.77GHz a RAM 2GB jen se ptam protoze testy nikdy neukazují správnost.Děkuji za odpověd
Procesor intel core i5 2.66 Ghz @ turbo 3.2Ghz, ramky 4gb , grafika ati hd 4890 / 1GB ,hdd 640 + w7 Home premium + Dx 10.1 takze se nebojim ze mi to nepude ;)
pujde mi to ??? Autor:Dominik Vloženo: 13.12.2009, 12:04
Čus chci se zeptat jestli mi to pude na mí sestavě ??? Intel celeron 3,06 Gh 1 Gb ram grafická karta : Radeon HD 3650
Hdd 80 gb sata a 160 gb Ide, windows home Sp 3 ?? pojede mi to aspon na nejnižší detajly ?? a Call of duty modern warfare 2 mi de na minimalni až střední detajly ?? tak pude mi to ????
Jsi obyčejnej sráč, co to někde skopíroval TOP sestavu a doufá, že ho tu bude někdo obdivovat. Kdybys na to měl prachy a vlastnil tuto sestavu, tak bys se na tuto otazku nikdy nezeptal.
Aha a ja si do ted mysle ze cpu na 8ghz nedelaji,a ohledne te gk...Quadro na vypocty v aplikacich napr CUDA atd..Jestli si m\slis ze gk ktera je nejdrazsi je taky nejlepsi tak se pletes.Jo a taky jsem nevidel quad sli ale jen tri sli.quad ma ATI.takze bud sis to vymislel nebo vic o pc piču.....Muj nazor
No... tak já mam C2D 8400 3,4Ghz OC, MSI 8800GTS OC Edition a vůbec se nebojim že bych to nerozjel na plné detaily ;). Jinak jestli si chceš kupovat nějaký stroj jdi do Intel Core i7-860, a grafiku nVidia GTX 275 a pokuď nehodláš šetřit tak GTX 280.
Jestli ji fanda AMD + ATI tak s AMD ti neporadim, ale grafiku jednoznačně HD 5850 nebo jestli nehodláš šetřit tak 5870 (nejrychlejší graf. karta na trhu teď)
Snad jsem pomohl :)
ahojik lidičky mužet emi poradit jak rozchodim mafii2 na mim pc,,,AMD Phenom x3 2.80 ghz black edetion ...4gb ram.......grafika nvidia geforce 9800gtx+1gb ddr3....a do měsice budu mit novou a to bude tam grafika novi řady nvidia femi geforce gtx300 1.5 gb,ddr5,,512 pamětouvou zběrnici a direcxt 11,,muže mi někdo řict jak si zahraju mafii ja jaky detaily,,,gta4 pařim na ultra detail s rozlišenim 1680 děkuju za odpověd muj email FUNCTION@seznam.cz
Hmm ta grafika nic moc .. si raci kup GTX260 nebo 275, a ten procesor doporučoval bych jedine INTEL a ted asi jen Core i5 dost dobrej procesor a de dobre nataktovat :)
OMG AMD shit .. na hry v tehle dobe jedine INTEL tej je ted na vrcholu AMD muze konkurovat akorat cenou a ne vykonem .. jestli chces vykon kup INTEL ! nejlip ted 4jadro ..2jadra ty uz jsou na konci jedine jeste pockej na CORE i3 to je nastupce dvoujadraku .. lae AMD nedoporucuji ..
Ty toho asi hodně víš :-D AMD je teď na vrcholu s prodejema...INTEL kupuje míň lidí...už jenom v mým obchodě INTEL stahujou s prodeje...protože je tam nikdo nekupuje...samozřejmě nestáhli je úplně max kdyby měl někdo zájem tak objednají ale teď jsou ve skladě asi 2 procáky od INTELU xD Ikdyž tady mluvím o jednom konkrétním tak je to takhle na hodně místech! Jedině kde se intel prodává tak v sestavách kde to lidem je většinou jedno...
kamosuv tata pracuje u 2K Czech a rikal ze minimalni konfigurace je :procesor 2jadro 2,6GHz , grafarna 512MB,2GB RAM, doporucena konfigurace je :procesor 2jadro 2,8GHz , grafarna 896MB,3GB RAM.
Hra jiz od oznameni disponuje vynikajici anglictinou a nejsem si jist jestli se ji ceska verze vyrovna.
I v takovem pripade vsak preferuji verzi anglickou.
Hru mam jiz predobednanou, ale v ceskem jazyce. Bude-li u vas hra take dostupna s anglickym dabingem, je mozne ji za zminenou ceskou vymenit?
RE: Anglicka verze Autor:SexyHollywood Vloženo: 1.9.2009, 18:31
Souhlas, pokud opravdu dabing bude dělán až dodatečně distributorem (a že to tak vypadá). Tak taky pochybuji, že za něco bude stát (ještě jsem takový dabing doděláván až distributorem u žádné hry neviděl). Jediné dobré dabingy co byly, byly vždy u CZ her u kterých byl dabing přímo od tvůrců hry. (jako Vietcong, Oprerace flashpoint, Mafia- ta byla bezkonkurenční....)
MAFIA 2 ČESKÝ DABING Autor: Pajero.1994 Vloženo: 10.8.2009, 14:02
Hral jsem jak Mafia 1 anglickou verzi tak i ceskou verzi a musim vam rict ze jesli mafia 2 nebude myt cesky dabing strati to pro ceske hrace hodne velký kus vynikající ATMOSFERY
hele řeknu vám to takhle čím díl tu hru budou dodělávát tim nás to bude více bavit méně bugu atd... tak chápejte vývojáře ,že chtěj aby ta hra byla co z nejmenšíma chybama
Máš pravdu čím déle si počkame tim lepší bude i hra co se týče BUGU a na dodelavky př. postranní mise atd. a co se týče BUGU tak na to maji skoro půl roku podle mě to bude jedna z nejméně zabugovaných her roku ----------- a mam otázku možná se na to už někdo ptal ale tyto HW. nároky ty nejsou realný že ne?????? děkuju za odpověd´. a hra vyjde okolo března a dubna
Tak to si nemyslim ze to bude hra s nejmene bugy...to ze to porad odkladaji neznamena ze tam nebudou zadny chyby a ze to chtej udelat bezchybny....vyvojari jsou proste jen ve skluzu a nestihaj....mohli jim dojit penize a museli pozastavit vyvoj nebo proste jim jen nevychazi dlouhodoby harmonogram...tot muj nazor
ja jsem myslel ze to bude mit hw naroky zhruba takovi:min:2gb ram,512mb grafika 8800 a lepší,dvojádrový core duo 2.4ghz doporuceny:3gb ram ,1024mb grafika 9800gt(gtx 260,gtx,280,gtx 285,gtx 295),ctyrjadrovy intel core 2 quad q6600 (intel core i7) tak abych to skrátil myslel jsem ze my hra nepude vubec (moje sestava:pentium IV 3.00GHZ 8600GTS 256 MB,4GB DDR2 RAAM )a jakmile sem videl ty hw naroky malem sem vomdlel pujde mi to na krásný střední detaili!!!!!
ahoj lidikčy chci se jen poradit,a jestly mi někdo napiše jestly mafia 2 pude na mim pc na maximalni detaily,muj pc AMD ATLON core duo 5600+2,87ghz...4 gb ram ddr2 800hz,A grafika nvidia Geforce 9800GTX+ 1 GB,,předem vam děkuju za odpěvěd
Ale chápejte že tohle jsou pouze předběžné požadavky ! Doporučená konfigurace ( jak už tady někdo psal) je od 2K Czech .: CPU Dual Core 2,8 GhZ , GK 898 MB , RAM 3 GB Min konfigurace .: CPU Dual Core 2,6 GhZ , GK 512 MB , RAM 2 GB
já jsem hrál jedničku a ta byla supr ale dvojku můj pc neutáhne takže se nemám naco těšit ale jinak podle trainerů to vipadá fakt good hlavně grafika řeklbych žeto bude lepší gta 4
Ahoj profesionálně hodnotím hry : Boužel zatím nejsou známy inagame záběry takže se prozatím neví jak tato hra bude vypadat boužel musíme čekat.......bez práce nejsou koláče :-)
zdravicko.
potrebujem len zistit systemove poziadavky pre hranie mafie na full rozliseni a detailoch. len orientacke mam p5qpro maticnu geforce 280gtx 4gb ram procesor intel core 2quad 9300. gta 4 som hral na full a islo v pohode okolo 70 fps. bude to narocnejsia hra ako gta?
ježiši kriste to si snad deláte prdel, pořád jen slibují tak už to vydejte vždyt už to je hotové tak o co jde melo to byt už davno nejpozdej na podzim tak proboha proč až na jaře to zase posunete vy maníci to vyjde a me bude už 100roku jejda POHYB POHYB POHYB POHYB
si delaji srandu Autor:Ladny Vloženo: 27.5.2009, 19:35
hej to snad neni mozne vzdyt to melo vyjit na podzim 2008 pak na jare2009 pak na pozdim 2009 a ted to ma pry vyjit na jare 2010!!!!!!!!!! to snad neni mozne ja se na to tesim jak pes na zradlo a oni no radsi nic nechci byt sprosty.
Jo mafia 2 by podle předpokladů neměla být náročná jako například GTA 4 přesto,že mafia 2 má skvělou grafiku (já mám intel core 2 quad,3 GB RAM,ATI Radeon 4870 takže by neměl být problém,GTA 4 mi běžela úplně skvěle. s pozdravem Marek Studecký.......
tak jestli je to pravda tak je to dobry pac to si ji pak zahraje kazdej no krome tech co naj jeste tak stary kompi na kterych nezozbehaj ani mafii 1 :D
na pravopis se ...:)mě se zdá že to bude tak akorát,na videích tam sou vidět snad pořád přestřelky...a když ne,tak jízda autem...už se mooc těšim až to bude v prodeji,a na oficiální stránce píšou,dokonce i kdy to přibližně vyjde...od 16.5.2009 to je cca 160 dní,než mafie 2 vyjde...ještě chvilku a máme jí tady!
min.konfigurace Dvojjádrový proc. 1.7 Ghz nebo 2.8 Ghz jednojádrový, 1 GB operační paměť, nVidia GeForce 6600
Tato konfigurace to neeni!!! je to:Min Konfigurace Dvojjádrový proc. , 1.5GB Operacni pamět , nVidia geforce 6600---s potporou Shader Model 3.0 a Vertex Shader 2.0
Omezený jsi jen ty, když určuješ hru podle HW požadavků...je to o umění autorů optimalizovat hru pro PC, kdyby třeba autoři GTA 4 uměli optimalizovat, tak GTA 4 na PC jede daleko lépe a daleko na slabších strojích než jede teď, ale jelikož to neumí a konverzi z konzole na PC odflákli, tak je to tak, jak to je.
Krom toho, autoři Mafie 2 se nechali slyšet, že jejich hra je naprosto výborně optimalizovaná pro PC (a nejen díky tomu, že žádná platforma není při vývoji Mafie 2 primární), ale i díky tomu, že tam nebude tolik grafických "vychytávek" které se do doby v které se tato hra odehrává naprosto nehodí (např. ve hře nebudou grafické orgie v podobě výbuchů, jelikož se tam prostě nehodí).....
čus, hele mě se tÿ požadavky taky moc nezamlouvaj ale zase se koukni na požadavky mafie 1 a jakou měla slušnou grafku propracovanost a všechno a požadavky staršně malý
jesi to pude Autor: miladdf Vloženo: 4.4.2009, 15:44
mislite ze to rozjedu microsoft windows xp service pack 3 AMD athlon(tm) 64 X2 dual core procesor 3800+ 2.01 ghz 4gb ram graficka karta nvidia geforce gigabyte 9500 gt 00R3 512 mb
chtel bych se zeptat jesi bymi to slo AMD Athlon (tm) 64 X2 dual core procesor 3800 + 2.01 GHz 4 gb ram microsoft windows xp service pack 3 graficka kart nvidia geforce gigabyte 9500 gt 00R3 512 mb dik
pujde mi to ? Autor:anonym Vloženo: 24.3.2009, 15:38
caute chci se zeptat jestli to rozjedu na pozadavky :procesor Intel core 2 E6750 2.67 a 2.66 Ghz grafika Nvidia GeForce 9800 GT 512 MB a s pameti 2,00 GB RAM . diky za odpoved
NO VIDA....A JESTE NECO Autor:Tomáš Vloženo: 20.3.2009, 18:58
TAK VIDA.......UZ TU MAJ HW POZADAVKY...A JEN CHCI PRIPOMENOUT ZE EXISTUJE I DIRECTX 10 NA WINDOWS XP....JE SICE NELEGALNI ALE NA POZAANI POSLU MOZNA LINK....
Takže podle použitého enginu z gridu lze odvodit že tato hra bude potřebovat minimalně 2 jádrový procesor, 2GB ram a grafickou kartu s podporou Shaderu ve verzi 3.0 což je u nvidie řada 6xxx a u ati X1xxx,takže na žádném notebooku nebo PC s integrovanou grafickou kartou si to rozhodně nezahrajete tak s tím počítejte, musíte si uvědomit že jsme v roce 2009 kdy se prosazuje už docela DX 10 a přichazí Windows 7 spolu s DX 11 na podzim takže zase novy grafiky a shadery k tomu ale to sem trochu odbočil, chci jen říct že pro plynulost této hry vám bude stačit libovolné dvoujádro s frekvenci kolem 2Ghz,2GB ram a grafika typuju 7600 a vyšší nebo hd2600 a vyšší ale jsou to pouze dedukce a odvozeni od gridu takže to neberte uplně vážně i když je tu zde tato možnost že budou hodně podobné oficiální nároky.
A ten direct , teda jaky DX 10 ,11 ? nebo 9.0c , chi jen rict ze jestli bude DX 10,11 ksefty nebudou ptz, lidi nejsou az tak bohaty aby meli na wisty, jenom rikam ze jestli nebude 9.0c nebudou ksefty a hra pude do haje. (PS: Zvysuju vykonost meho pocitace ale wistu nikdy je uplne vy vite na co )...nashle
Zdravim, no všechno je Ok kromě tvoji grafiky ta je na takouvouhle hru opravdu slabá ale na nějaké menší rozlišení a slabé detaily by to mohlo jet. s pozdravem David
ANo, ale pane davide , minimalne je 7600. jste psal , mozna bude 6600 se newi , a 9300 je to docela delo jako je to rada pres 9tisic :) tak by to melo byt OK ! :)
za 1. tykej mi :D je mi 17 :) a za 2. jo sice je to vyšší řada ale to neznamená že to je vykonnější :) 9300 je low end grafika určena pro nenaročné moc hry na grafiku, neříkam že ti to nepojede ta mafia 2 ale nějake zázraky nečekej :)
Hele spousta lidi maji 8600 maji pod a ja mam nad 9tisic:) tak splnui vse. :) tak nwm je to Notes, a rozjdu GTA 4 ? brother in arms hell higwa kukni diky...
Cist ty vase dotazy typu:,,Pojede me to alespon na minimalni detaily?" Je desna sranda, protoze zeptat se na tohle u hry, ktera ma daleko do vydani muze jenom ne moc inteligentni tvor....
RE: Mafia II Autor:Fileer Vloženo: 10.3.2009, 20:02
Obávám se, že ne. Ale nezoufejte, kupte si za 199 kč starou mafii, to je "geniální hra", tu tam rozjedete, na celkem slušnou grafiku, ůměrnou vašemu kompu(ale nevím, jaký máte processor, ale podel integrované grafiky soudím, že asi spatný)
hééé mam X2 3.21 GHz 6400 Athlona dual core grafarna gainward BLISS 8800GT 1024MB 4G ram
a rozhodne my to pude bez problemu tak pro ty lamy co se tady porad ptají jestli jim to pojede tak si porovnejte z mojim a pak se ptejte /lOl pro všechny lamy/
Ty ses asi dobrej blbec.... Proc by to meli nejdriv porovnat s tvym compem, nez se budou ptat? V cem jim to pomuze? ....sice by se nemeli ptat vubec, ale ty meles nesmysly.... se chovas jak namachrovanej prcek mladsi 10ti let a pravopis ti asi taky nic nerika......Takze LAMA jsi ty
:-D tos mě pobavil, to žes opsal info v Everestu svého pc koupeného rodiči a machruješ tady jako kdybys měl nějakou top sestavu :-D pro tvoje info já mám C2D E7200 @3,2GHz, 4GB Ram, NV9800GT 512MB... a pro pinďoury, nepoužívejte dementní výraz "lama" je to ang. slovo "lamer"...
pojede mi to když mám 1536 MB RAM,procesor AMD Athlon(TM)XP 2600+,MMX,3DNow,1.9GHz,Windows XP professional,ATI Radeon 9550/X1050 series,RealTek AC97 Audio?